Rola dobrze zaplanowanej reklamy w social mediach

Reklama na Social Media jest dzisiaj jednym z kluczowym czynników, od których może zależeć wzrost potencjalnych klientów danej marki oraz idący za nim wzrost sprzedaży. Jednakże, mimo ogromnej popularności tej formy promocji, wielu początkujących wciąż nie wie, jak zaplanować taką reklamę mądrze i jakie rzeczywiście efekty może dać ona firmie.

Rola i planowanie reklamy w social mediach

O tym, jak reklama na Social Media może zwiększyć sprzedaż i wpłynąć na nagły skok klientów czy widzów strony www, najlepiej wiedzą Ci, którzy z niej skorzystali, ale nie pokusili się na jej ustawienie samodzielnie tylko oddali sprawę w ręce specjalistów. Doświadczeni marketingowcy potrafią dziś tak ustawić i rozplanować reklamę na Facebooku, Instagrami, Tik Toku czy Linkedinie, że przynosi ona o kilkaset procent lepsze efekty przy mniejszych kosztach. Algorytmy do ustawiania reklam na social media są opracowane tak, że teoretycznie można uzupełniać je samemu, ale w praktyce uzyskanie niskich cen za taką promocję, udaje się tylko ekspertom.

Reklama na portalach społecznościowych jest doskonałym sposobem na dotarcie do nowych klientów, którzy dotąd nie mieli kontaktu z firmą, a często nawet nie wiedzieli o jej istnieniu. Pozwala ona kierować promocję np. tylko do tych, którzy w jakiś sposób zainteresowani są konkretną tematyką, w której działa marka. Może to być zdrowa żywność, kino, nauka czy biznes. Takie precyzyjne trafienie reklamą do osób już “podszykowanych” do niej osobistymi preferencjami zakupowymi czy pasjami, sprawia, że znacząco rośnie szansa dokonania przez nich zakupu.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*